fredag 16 maj 2014

sätta betyg


Hej niob,

tisdagen den 27 maj kommer jag och Johan sätta oss ner efter er lektion och börja sätta era betyg. Och eftersom det är friidrottsdag nu på tisdag den 20 maj så faller ju den lektionen bort och då tänker jag att tisdagen den 27 maj kommer gå åt till att färdigställa era uppgifter som ni gjort under våren så att alla får in sina uppgifter till betygssättning.

så, mitt tips till er som vet med er att ni inte lämnat in saker är:  

gör klart så mycket som möjligt hemma, är ni osäkra på om ni lämnat in grejer, maila in materialet en gång till så vet ni att ni iaf har lämnat in det nu. alltid bra att tänka på frågorna: vad? hur? varför? när ni gör grejer och sen lämnar in, om ni vill så skriver ni lite text till varje uppgift också utifrån de tre frågorna. och sen på tisdagen den 27 maj då så löser vi det sista.

uppgifter som vi gjort och som betygssätts, förutom då min bedömning och anteckningar från lektioner där ja ser hur ni jobbar och processar er fram är:

självporträtt
parafras
bildanalys
instagram

sprid detta till klassen, genom er facebookgrupp är ett grymt sätt.

har ni frågor på detta så maila mig omgående.

simon_torgersson@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar